PROPUNERE DE ACTIVITATE

Competența principala vizată: Competenta 8 : Constientizarea si exprimarea culturala
Competente colaterale vizate: Competenta 6: Competenta sociala si civica
           Competente mediatice


Denumirea activității: O incursiune online in marile capitale europene
Propunător/ propunători : prof.ing.Gheju Nina Daniela (director  Palatul Copiilor)

Activitatea intenționez  să o desfășor:- o singură dată
Activitate
Motivația alegerii metodei din punct de vedere al inovației
Activitatea utilizeaza metoda descoperirii diversitatii culturale europene, bucuria vizionarii edificiilor/ operelor de arta din marile capitale europene, pe baza de imagini si informatii text, folosind internetul si fotografii
Metoda utilizată
Descoperire prin navigare internet avand la dispozitie fotografii cu marile edificii culturale europene.
Target – elevii vizați
Elevi proveniti cu familii cu probleme, cu parinti plecati in strainatate
Durata
Pregatire necesara 4 ore
Desfasurare efectiva: 2 ore
Evaluarea activitatii: 2 ore
Descriere activitate
Elevii  vor fi organizati in 3  grupe de cate 4 elevi fiecare, vor primii fotografii cu marile edificii culturale din capitalele europene.
Utilizand internetul elevii vor fi indrumati sa caute pe internet imagini si apoi informatii despre capitalele europene pentru a gasi imaginea din fotografie si informatii despre fotografie
Pe rand, cate un elev din fiecare grupa va formula pe rand o propozitie/fraza despre edificiul cultural descoperit folosind internetul.
Lucrand in grup, elevii vor formula  pentru fiecare fotografie  minim 10 propozitii pentru a fi declarati „Elevi cunoscatori”
Echipa de „Elevi cunoscatori” cu cele mai multe informatii furnizate despre fotografie, va fi recunoscuta ca si „experta” de catre celelalte echipe
Rezultat așteptat
Rezultat tangibil: afisarea imaginii din fotografie sau una asemanatoare pe monitorul calculatorului cu precizarea denumirii edificiului cultural european reprezentat, capitala unde se gaseste si libera prezentare verbala de informatii despre imagine/fotografie
Rezultat intangibil:
Imbunatatirea abilitatilor sociale de comunicare interumana
Dezvoltarea spiritului de echipa
Dezvoltarea capacitatilor tehnice de navigare pe internet
Măsurarea schimbării
Se vor numara informatiile noi furnizate de fiecare grupa raportat la fiecare fotografie

Intocmit: prof.ing.Nina Daniela Gheju – director Palatul Copiilor

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Teste grila Tehnologia Informatiei si a Comunicatiilor - GIMNAZIU- a doua serie de teste